iplik 4
Cezayir
kanununda belirtilen Ulusal Yatırım Fonu'nun faaliyetleri FNI
madde2:
Projesini gerçekleştirmek için, banka - Ulusal Yatırım Fonu FNI:
1.
Herhangi bir durumda 30 yıldan fazla olmayan yatırım kredisi vermek için her
türlü formda veya taahhütte bulunun, böylece faiz katkısı koşulları veya aynı
temettü hissesine veya temettü hibesine veya aynı Kurucunun şartlarına
dönüştürülme olasılığı ile sınırlandırılırlar.
2.
Bankalar veya ulusal finansal kuruluşlar tarafından verilen yabancı veya
uluslararası kredilerin tahsil edilmesinde teminat vermek, harekete geçirmek,
seferber etmek ve yardım etmek için garanti vermek veya taahhüt vermek.
3.
Tüm krediler, bankalardan ya da finansal kuruluşlardan gelen talepler,
talepleri halinde veya onayları ile yürürlükteki tüm kredileri uzatmak,
bankalara ve finansal kuruluşlara ödenmemiş krediler ödemek için ödeme yapmak
ve yatırımların finansmanını kolaylaştırmak amacıyla tüm kurumları değiştirmek
için.
4.
Devlet ve bu tür gruplar ve kamu kurumları tarafından yapılan işlemlerin
uygulanmasını kolaylaştırmak amacıyla tüm kredileri vermek amacıyla her türlü
müdahalede bulunmak.
5.
Devlete, tüm kredi işlemlerini kendi lehine veya lehine yapması ya da
başarısını kolaylaştırmak ve Devlete güvenliğini sağlamak amacıyla bu tür
işlemlere müdahale etmesi için Devlete yardım sağlamak.
6.
Yabancı veya uluslararası finansal kuruluşlar veya bölümler için her bir kredi
işleminin teminatlı veya güvencesiz olarak uygulanması.
7.
Küçük ve orta ölçekli işletmelerin ve kooperatiflerin işlenmesini
kolaylaştırmak ve bu tür kurumların sorumluluğunu üstlenecek ekipman kredisi
vermek veya temin etmek için ortak sponsorluğa sahip şirketlerin kurulmasını
teşvik etmek.
8.
Devletin kurumlarına ve Devletin yönetim kurullarında temsil edilmesine ve
Devletin katkısı olan kurumların genel kurullarına ve bu temsil ile ilgili tüm
yetkileri kullanan kurumlara tüm katkıları almak veya yönlendirmek.
9.
Güvenlik şirketleri veya bu sendikalarda para istihdamı ile görevlendirilen tüm
anonim şirketler ile tüm sendikaların kurulması ve işletilmesi.
10.
Abone olmak, satın almak, satın almak, tasarruf etmek, ipotek etmek, takas
etmek, ödünç vermek, ödünç vermek, istihdam etmek ve devretmek.
11.
Tüm tahviller için finansal hizmetlerin güvence altına alınması ve mevduat için
ortak fonların oluşturulması, yönetilmesi veya güvence altına alınması.
12.
Yatırımları finanse etmek için verilen kredilerde tüm niteliklere müdahale
edin.
13.
Sahiplerine veya sahiplerine vermiş olduğu sertifikaların verilmesi; oy
kullanma, kullanma ve devretme hakkı dışında, Banka'nın sahip olduğu payların
haklarını haizdir.
14.
Bankanın katkısı olduğu kurumların payları için asgari karı garanti eder ve
sermayenin ödenmesini veya tahvillerin üzerindeki faizin ödenmesini ve bu
kurumlar tarafından verilen fon bölümlerini garanti eder.
15.
Ekipman öğelerinin satın alınmasını veya ithal edilmesini veya fabrikaların
kurulmasını kolaylaştırmak için her türlü yardım sağlanması.
16.
Endüstriyel veya tarımsal işletmeleri kurmak, genişletmek, modernize etmek,
yeniden düzenlemek veya dönüştürmek için her projeyi incelemek veya atamak.
17.
Tüm dükkanları kurun, satın alın, ortak olun, yönetin, bütünleştirin, tasfiye
edin, temin edin, para alın, yönetin veya kiralayın, satın alın, kiralayın,
ipotek edin, kiralayın ve getirin ve bağımsız finansal kaynaklara sahip ayrı
bölümler kurun.
18.
Banka'nın sermayesi bir şirketin sermayesinde olup, aksi belirtilmedikçe,
şirketin organlarında katkısı ile temsil edilir ve temsilcilerinin şahsen
hissedar veya hissedar olmadan yürütülmesini sağlar.
19.
Tüm üretim patentlerini veya markalarını satın almak, almak, devralmak,
devralmak, almak, teslim etmek ve teslim etmek, kamu makamlarının tüm
lisanslarını almak, devralmak, teslim etmek ve satmak, mevcut veya yerleşik
kuruluşların tüm taşınır ve taşınmaz mallarını almak veya kiralamak , Feragat,
getirmek, kira veya ipotek onları.
20.
Birkaç kurum için ortak hizmetlerin organizasyonu ve yönetimi.
21.
Yararlanıcılara, yatırım promosyonu kapsamında kendilerine sağlanan faydaların
dağıtılması.
22.
Görevlerini yerine getirmek veya yabancı yatırımları garanti altına almak
amacıyla varlıklarını yabancı para cinsinden yönetmek ve yönetmek.
23.
Fon tarafından likidite veya portföy yönetimi çerçevesinde yürütülen tüm
işlemlerin incelenmesi.
Madde
3
Banka,
işlevlerini yerine getirmek için gerekli olanlar dışındaki banka işlemlerini
gerçekleştiremez.
Madde
4
Hükümet,
bankayı, kamu muhasebe kurallarına dayanarak bağımsız muhasebeye tabi olan kamu
işleme programının mali yönetimine yönlendirebilir.
Madde
5:
Banka,
bir alanda veya faaliyetinin birçok alanında uzmanlaşmış şubeler kurmaya
yetkilidir.
madde 6:
Banka,
miktarı kanunla belirlenecek bir mali tahsis alır.
Madde
7:
Ayrıca,
banka şunları yapabilir:
•
Kısa veya uzun vadeli tahviller ve fon kesirleri vermek: Devlet bu kredilere
teminatlarını sermaye veya faiz ödeyerek verebilir.
•
Cezayir Merkez Bankası'na tahvil veya cari hesaplar şeklinde olsun, bankalarda
en fazla 5 yıl süreyle yatırım sertifikası yatırın. Bu sertifikalar, bankalara
uygulanan asgari devlet tahvili dahilinde olabilir.
·
Maliye Bakanının, Banka'nın hibe kapsamı dışında kalan Hazineye hazır fonların
avanslarını tahsis etmesini sağlamak amacıyla Cezayir'de veya yurtdışında her
türlü borçlanma.
Yatırımları
finanse etmek ve genel olarak Cezayir ekonomisinin gelişmesini sağlamak
amacıyla ulusal, yabancı veya uluslararası kökenli tüm özel fonları almak. .
Madde8:
31
Aralık 1962 tarih ve 62-159 sayılı Kararname ile düzenlenmiş mevduat ve
tröstler, Banka'ya Maliye Bakanı ile yapılan anlaşmalarla belirlenecek usullere
göre ayrı ayrı çalıştırılmak üzere verilir.
Banka
özel korumadan yararlanan özel veya toplu diğer tüm tasarrufları, özellikle de
rezerv sistemi işleten kurumların fonlarını toplayabilir.
Madde
9:
Banka,
portföydeki menkul kıymetleri tüm bankalara veya finansal kuruluşlara yeniden
ihraç edebilir, üçüncü şahıslara devredebilir, ipotek edebilir ve kaderlerini
garanti altına alabilir.
Madde10:
Merkez
Bankası, Maliye Bakanı tarafından izin verilmedikçe ve belgenin devlet
tarafından korunması şartıyla Cezayir Kalkınma Bankası tarafından imzalanması
halinde iç hukukunun 45. Maddesinde öngörülen kredilerin iadesi ve ödenmesine
başvuramaz.
Madde
11:
Banka
tarafından ihraç edilen veya garanti edilen tahvillerin yanı sıra imzalanacak
tahviller, mevduatlarını yasal olarak düzenleyen kurum ve kuruluşların izinli
kullanımıdır.
Madde
12:
Maliye
bakanı kredileri ve banka meselelerini yetkilendirmelidir.
Madde
13:
Banka'nın
özellikle borç alma ve garanti altına alma taahhütleri kararname ile devlet
güvenliğinden yararlanabilir.
Denetleme
- Ulusal Yatırım Fonunun (FNI) yönetimi ve kontrolü
Madde
14:
Cezayir
Kalkınma Bankası, Maliye Bakanının talimat ve talimatlarında belirtilen plan ve
kalkınma programı çerçevesinde yönetilmektedir.
Madde
15:
Cezayir Kalkınma Bankası'nın yönetimi:
·
Maliye Bakanının teklifi üzerine kararname ile atanan Genel Müdür Yardımcısı
tarafından desteklenen genel müdür yardımcısı.
·
Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcılığına ilaveten Yönetim Kurulu:
·
Devlet Planlama Ofisi Temsilcisi
·
Bakan temsilcisi, gündemdeki konularla ilgilendi
·
Merkez Bankası Temsilcisi.
·
Hazine ve Kredi Yöneticisi veya temsilcisi
·
Cezayir Ulusal Bankası Temsilcisi
·
Cezayir halk kredisi temsilcisi
·
Cezayir Dış Bankası Temsilcisi
·
Maliye Bakanı, herhangi bir Konsey toplantısında temsil edilmek üzere başka
birini devredebilir.
madde16:
Başkan
ve Cezayir Kalkınma Bankası Genel Müdürü tarafından başkanlık edilen Yönetim
Kurulu, Bankanın çıkarlarının gerektirdiği her durumda, en az iki ayda bir defa
toplanır.
·
Maliye Bakanı veya Bankanın Genel Müdürü tarafından yapılan çağrılar ile
olağanüstü bir şekilde toplanır.
·
Başkan toplantı gündemine dahil edilecek noktaları belirler ve Maliye Bakanı
tarafından önerilen noktaları otomatik olarak kaydeder.
Kararlar
çoğunluk tarafından alınır.
·
Kurul müzakereleri, özel bir kitapta kaydedilen kayıtlara kaydedilir ve oturum
başkanının yanı sıra hazır bulunan üyeler tarafından imzalanır. Tutanakların
bir kopyası Maliye Bakanına gönderilir.
·
Başkan, Banka Genel Müdürü veya Genel Müdür müzakerelerin kopyalarını veya
özetlerini imzalar.
Madde
17:
•
Konsey, Cezayir Kalkınma Bankası'nın yetkisi dahilinde idare yetkisine ve aynı
zamanda kalkınma planlarının uygulanması için Maliye Bakanının talimat ve
talimatlarına sahip olacaktır.
·
Bankanın yıllık finansman planını tartışır ve bankanın ihracını ve kredilerini
inceler.
·
Bankanın genel organizasyonunu tartışır ve iç düzenlemeleri onaylar.
·
Personel Temel Kanunu ile muhasebe planını kurar.
·
Bankanın bütçesini belirler ve yıl içerisinde gerekli düzeltmeleri yapar.
·
Yıllık hesaplar, bankacılık kurumlarının teknik komitesi ve Maliye Bakanlığı
tarafından incelenerek kontrol edilir.
·
Kredi işlemlerini inceler.
·
Konsey yetkili komiteler kurabilir ve yetki ve yetkilerini belirleyebilir.
Madde
18:
·
Başkan, Genel Müdür'e Banka politikasını yürütme ve uygulama ile Yönetim Kurulu
kararlarını uygulama talimatı verecektir.
·
Banka üçüncü tarafları temsil eder ve tüm sözleşmeleri, belgeleri, yazışmaları
veya sözleşmeleri imzalayabilir veya sonuçlandırabilir.
·
Bankayı yargıda temsil etmek ve tüm ihtiyati tedbirleri veya icra tedbirlerini
almak.
·
Banka, Yönetim Kuruluna benzer bir görüşe dayanarak uzlaşma ve uzlaştırma
yapabilir.
·
Temel Yasa uyarınca çalışanları atar ve görevden alır.
·
Yönetim Kurulu, devam eden taahhütler listesine düzenli aralıklarla sunulacak
ve Banka politikasının uygulanması ile ilgili olarak Maliye Bakanına periyodik
bir rapor sunacaktır.
Madde
19:
Genel
Müdür Yardımcısı, Banka'yı üçüncü şahıslarla temsil eder ve Başkanın Genel
Müdürünün kararları uyarınca, ancak başkalarına gerekçe göstermeden tüm
sözleşmeleri, belgeleri, yazışmaları veya sözleşmeleri tek başına imzalar.
Madde
20:
·
Başkan, Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcısı, Maliye Bakanı tarafından verilen
kararname ile belirlenen bir ücret alır. İkincisi, olağanüstü giderlerinin
temsil tazminatını alma ve tazminat alma koşullarını belirler.
·
Hizmet vermeye devam eden Başkan, Genel Müdür ve Genel Müdür Yardımcısı,
yürürlükteki hükümlere uygun olarak ancak istifa halinde ödenmeye devam eder.
Dolayısıyla, bu ücret, bu süre içinde kendilerine tahsis edilen kamu ya da özel
işlevlerle ilgili ödemelerle birleştirilemez.
Madde
21:
•
Maliye Bakanı tarafından atanan hesap valisi, Banka hesaplarının izlenmesinden
ve oy kullanma hakkı olmaksızın Kurul toplantılarına katılmaktan sorumludur.
•
Yönetim Kurulu, denetimlerinin sonucunu not eder ve yılsonu hesaplarına ilişkin
bir raporu Maliye Bakanına ve Bankacılık Kurumları Teknik Komitesine sunar.
Farklı
hükümler
Madde
22:
•
Banka tarafından verilen yardımın faydalanıcıları için gerekli olan bilgi,
soruşturma veya izleme ile ilgili olarak kamu idareleri yardımı alabilir.
·
Yıllık ithalat programlarının hazırlanmasına ilişkin olarak Banka'ya
danışılmakta ve kalkınma plan ve programlarının incelenmesi ve uygulanmasına
katılmaktadır. Ekonomik gelişme.
Madde
23:
·
Banka, vergilendirme kuralları ve her türlü vergi, harç, hak, tahsilât veya
vergi masrafları ile ilgili haklar bakımından Devlet'in temsilcisi olacaktır.
·
Tüm damgalanmış ve damgalanmış belgeler, tüm sözleşmeler ve tahviller ve
genellikle Bankanın müdahale ettiği yargı veya yargı dışı belgeler damga
vergisinden muaftır.
Madde
24:
Şirketin
yılı Ocak ayının başında başlar ve 31 Aralık'ta sona erer, ilk mali yıl
bankanın kuruluşunu izleyen yılın 31 Aralıkında sona erer.
Mali
yılın sonunda,
1.
Ayrı yönetim için özel hesaplar
2.
Banka'nın genel gelirleri
Madde
25:
Her
bir tüketim, gider veya paradan düşüldükten sonra elde edilen ayrı yönetim
işlemlerinin maddi ürünleri, ilgili yönetmeliklere göre bu bölümlere verilir.
Banka'nın
ürünleri:
·
Yasal yedek için% 20 yedek
·
Herhangi bir genel risk için% 100 yedek ayrılmıştır
·
Maliye Bakanı'nın teklifi üzerine, dengeyi dağıtmaya karar veren bir kararname
çıkarıldı.
Madde
26:
Banka,
işlem bütçesi hakkında özel bir rapora eklenmiş olan yıllık bir faaliyet raporu
hazırlamaktadır.
Madde
27:
Bankanın
dağılması durumunda mülkiyeti Devlete verilir.
Madde
28:
Bu
yasaya değindikten ve Ulusal Anayasa Meclisi tarafından onaylanmasından sonra,
Halk Demokratik Cezayir Cumhuriyeti Resmi Gazetesinde yayımlanacak ve bir
devlet yasası olarak uygulanacaktır.
